wtorek, 4 lutego 2014

Barcelona











płaszcz- Versace, t-shirt - Zara, spodnie - Zara, buty - Top Shop, torebka - Prada, okulary Prada


Dawno nic nie dodawałam, ale przygotowania do matury zajęły cały mój czas. Nie wiem czego tak się bałam...próbne matury poszły całkiem nieźle.To mnie uspokoiło, więc teraz postaram się dodawać częściej posty.
Niedawno byłam w Barcelonie. Słońce było dla mnie miłą odmianą od mroźnego Poznania. Wybrałam się tam z rodzicami i siostrą, więc zdjęcia nie są dobrej jakości (telefon to jednak nie aparat). Chciałam wam pokazać śliczny płaszczyk Versace, który udało mi się upolować w outlecie za okazyjną cene.
Za jakiś czas postaram się dodać zdjęcia stylizacji , w której pokaże go w zupełnie innej odsłonie.
Keep following our blog :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz